Comenzi prin email și telefon:
Comenzile prin email sunt preluate, procesate și plasate direct în sistemul nostru de către operatori. Este de ajuns să completați datele dvs. de contact, datele de livrare și produsul dorit, cât și metoda de livrare preferată, iar echipa noastră se va ocupa de procesarea și expedierea comenzii dvs.
*În circumstanțe speciale, puteți opta pentru comanda prin adresa de email sau telefonic.
Modalitățile de plată acceptate pentru acestea sunt:
- transferul bancar;
- depunere numerar în cont;
- plata cash sau OP la sediul nostru după plasarea comenzii (aceasta este valabilă doar cu ridicarea comenzii din depozit);
- plata cash la livrare (ramburs).
*În prezent acceptăm plata ramburs doar cu firma de curierat Fan Courier. Mulțumim pentru înțelegere!
Comenzi online:
Pentru a comanda online pe site-ul comfortex-energy.ro trebuie să:
*1. Alegeți produsul dorit;
*2. Alegeți variația produsului dorit;
3. Citiți cu atenție specificațiile, descrierea produsului, să observați prețul și disponibilitatea stocului acestuia;
4. După vizualizarea produsului dorit, îl puteți adăuga în coș;
*5. Din acest punct puteți finaliza comanda ca utilizator neînregistrat sau puteți opta pentru opțiunea de "înregistrare cont nou";
*6. După completarea datelor: nume, prenume, adresa de livrare / facturare, alegerea tipului de persoană: PF sau PJ, veți fi redirecționat către o nouă pagină pentru achitarea comenzii;
7. După finalizarea comenzii veți primi un email de confirmare pe adresa de email înregistrată cu toate detaliile comenzii dvs.;
8. Factura va fi emisă după achitarea comenzii.
*1 - Produsele cu statusul de tip "Precomandă" pot fi comandate printr-un mesaj la adresa noastră de email: "contact@comfortex-energy.ro" și au un termen de livrare de minim 2-3 săptămâni.
*2 - Prețul variației diferă în funcție de produs (ex: profil mini-rail 40x25mm, cu variația MR = 250MM). În cazul în care ați finalizat comanda și ați achitat, dar ați selectat variația greșită, ne puteți contacta telefonic sau prin email pentru a face modificările necesare.
În această situație, se va întocmi o "Proforma" fie pentru achitarea diferenței, fie pentru a vă trimite surplusul de bani înapoi!
*5 - Pentru a avea datele dvs. salvate, precum și adresa de livrare / facturare și lista produselor favorite, vă recomandăm să vă creați un cont nou pe platforma noastră.
Prin crearea unui cont veți putea face cumpărăturile mai rapid, veți fi la curent cu statusurile comenzilor dvs., și veți ține evidența comenzilor efectuate de dvs., precum și acces la posibilitatea returului.
*6 - Dacă ați selectat metoda de transfer bancar, ramburs la curier sau ridicare din depozit, această pagină nu va apărea.
Operatorii noștri vă vor anunța în mod constant despre statusul în care se află comanda dvs. (ex: "Procesare", "Procesată", "Livrată").
La cerere, dacă nu ați primit deja numărul de AWB, ne puteți contacta pe WhatsApp pentru a vi-l trimite. Acesta va fi disponibil doar după ce comanda dvs. a fost expediată.
Metode de plată disponibile pentru comenzile online:
- plata online direct de pe website, prin Stripe asigurată de 3-D Secure;
- depunere numerar în cont / transfer bancar;
- plata cash sau OP la sediul nostru după plasarea comenzii (*Această opțiune este valabilă doar cu ridicarea produselor din depozit);
- plata ramburs la curier.