(0)
X

Bine ați venit la secțiunea "Contul Meu" a site-ului Comfortex Energy! 

Aici veți găsi toate informațiile necesare pentru a gestiona și utiliza contul dumneavoastră cu ușurință. Vă punem la dispoziție o serie de resurse și ghiduri pentru a vă ajuta să navigați în secțiunile de cont, să actualizați informațiile personale și să verificați starea comenzilor dumneavoastră.

Contul meu vă pune la dispoziție următoarele:

1. Date Cont - Toate datele contului dvs. precum: nume, prenume, adresa de livrare, adresa de facturare, etc.

2. Comenzile Mele - Îți arată istoricul comenzilor plasate.

3. Wishlist - Aici poți adăuga și găsi produsele tale favorite.

4. Asistență suport - Acest buton te redirecționează în pagina noastră de "Contact".

5. Returnările mele - Aici poți găsi istoricul comenzilor returnate.

6. Ieșire - Butonul de "Ieșire" te va deconecta de la cont.


Informații suplimentare:

1. Date Cont: Puteți vizualiza și schimba cu ușurință toate datele dvs.

Datele mele vă arată: Prenume, Nume, E-mail, Telefon și dacă sunteți abonat la newsletter.

- În partea stângă veți avea un buton "Modifică datele" - apăsând pe acesta puteți modifica datele dvs. cu ușurință.

- În partea dreaptă aveți butonul de "Schimbare Parolă", care vă permite să schimbați parola contului dvs. dacă doriți.

Mai jos aveți secțiunea "Adresă de livrare", unde puteți modifica adresa de livrare apăsând butonul "Modifică adresa".

După introducerea noilor date, apăsați butonul "Salvează" pentru actualizarea adresei de livrare!

- Puteți adăuga și alte adrese de livrare apăsând butonul "+Adaugă adresă de livrare".


Sub secțiunea adresă de livrare veți găsi "Adresă de facturare".

Aceasta reprezintă adresa la care doriți să primiți factura și poate fi asemănătoare sau diferită de adresa de livrare.

- Apăsând pe butonul "Modifică adresa", puteți modifica adresa în funcție de persoană: Fizică sau Juridică.

În această secțiune este permisă adăugarea mai multor adrese de facturare.



2. Comenzile mele: Acest tab dispune de un istoric detaliat al comenzilor plasate de dvs.

Puteți vizualiza comenzile precedente sau curente apăsând butonul "Vezi Comanda" din dreptul fiecăreia.

Detaliile afișate vor fi următoarele: ID de comandă, data când a fost plasată comanda, metoda de plată selectată, metoda de livrare selectată, datele de livrare și facturare, numele produsului, cantitatea acestuia, prețul per bucată și suma totală a comenzii dvs.

***Doar după ce coletul a ajuns la dvs., dacă nu sunteți mulțumit de produs sau nu îl mai doriți, puteți apăsa pe butonul "Returnare Produs" din dreptul acestuia, în pagina de "Vizualizare Comandă", din contul dvs. de client.

*Aici veți fi redirecționat către o nouă pagină unde trebuie să completați datele necesare pentru a putea completa cererea de retur.



3. Wishlist: Wishlist-ul sau Lista de dorințe reprezintă un coș virtual.

Dacă doriți să cumpărați un produs, însă nu pe loc, atunci puteți să apăsați pe butonul "Inimioară" din dreptul fiecărui produs pe site-ul nostru, iar dacă sunteți logat în contul dvs., această listă va fi salvată automat.

o Puteți adăuga în wishlist și produse care momentan nu sunt disponibile în stoc sau au statusul de "Precomandă".



4. Asistență suport:

Apăsând butonul "Asistență suport" din contul dvs., veți fi redirecționat către pagina noastră de "Contact". Aici puteți găsi informații despre cum puteți lua legătura cu noi sau să trimiteți cereri pe e-mail completând casetele din partea dreaptă a ecranului.

Pentru un mesaj cât mai rapid din partea noastră, vă rugăm să ne contactați pe WhatsApp sau telefonic.
Suntem disponibili între orele 08:30-17:30, în fiecare zi de Luni până Vineri.



5. Returnările mele: Ca și în secțiunea "Comenzile mele", aici găsiți informații despre produsele returnate.

Apăsând butonul "Vezi retur", aveți la dispoziție următoarele:

ID retur, data când a fost întocmit returul, ID-ul de comandă, data comenzii, numele produsului returnat, modelul acestuia, cantitatea, motivul returnării, dacă tichetul este deschis sau închis și ce acțiune a fost luată.

***Data adăugării returului nu poate să fie aceeași cu data când comanda a fost plasată. În acest caz, dacă nu mai doriți comanda dvs., puteți să ne contactați pentru a o anula! 
Pentru mai multe informații privind returnările, vă rugăm să accesați Politica de retur.



6. Ieșire: 

Dacă doriți să vă deconectați din cont, puteți face asta apăsând butonul "Ieșire" din contul dvs.

***Dacă ați adăugat produse în coș și nu ați finalizat comanda dvs., acestea vor rămâne în coșul dvs. până când vă conectați înapoi în cont.

! ATENȚIE: Produsele vor rămâne în coșul dvs. atât timp cât sunt disponibile în stoc.

whatsapp